Gmina Chojnice informuje, iż od 10 listopada 2023 roku rozpoczął się dwuletni okres trwałości projektu polegającego na przekazaniu uczniom laptopów w ramach grantu przyznanego gminie w ramach konkursu „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.
Zgodnie z procedurą monitorowania utrzymania efektów projektu, uczestnicy projektu zobowiązani są do złożenia stosownych oświadczeń. Terminy na złożenie oświadczeń przez osoby, które otrzymały sprzęt w ramach projektu, przedstawiają się następująco:
Złożenie oświadczeń jest obowiązkiem wynikającym z zawartych przez uczestników projektu umów przekazania. Przypominamy, iż uczestnicy projektu są zobowiązani do zachowania efektów projektu (posiadania i użytkowania sprzętu) przez okres 2 lat od jego zakończenia. W przypadku niedotrzymania wymaganego okresu zachowania efektów projektu oraz utrzymania trwałości, uczestnicy zobowiązani będą do zwrotu wartości przedmiotu umowy wraz z odsetkami.
Czas na złożenie pierwszego z dwóch oświadczeń przez osoby, które otrzymały sprzęt w ramach projektu przypada od 1 do 30 listopada 2024 r.
Oświadczenia można składać:
Wzór oświadczenia znajduje się poniżej. Należy w jego treści wprowadzić dane z umowy przekazania sprzętu (nr umowy i datę jej zawarcia oraz nr seryjny laptopa) oraz aktualny adres. Oświadczenie składa rodzic lub opiekun, który reprezentował dziecko przy podpisywaniu umowy lub sam uczeń jeśli jest pełnoletni.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Wydziałem Funduszy i Zamówień Publicznych Urzędu Gminy w Chojnicach - tel. 52 88 01 343, 52 88 01 344.
Źle zbudowany dom można rozebrać i zbudować od nowa, ale źle wychowanego człowieka nie da się wychować drugi raz
89-620 Chojnice
ul. Tucholska 16